Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Hei.. farn til mitt barn er over 30 år. han har i det siste ået brydd seg mye mer om kamerater enn meg og hans barn nr 2 på 9 mnd. Han har vært en del syk så det einaste jeg ser til han er når han ligger i sengen,for med en gang han blir litt frisk forsvinner han ut døra på besøk. han kan si at han er hjemme om to tomer så kommer han om 6 timer..vi avtaler en rolig og fin kveld hjemme,men så pluselig bestemme han seg for å kjøre med en kamerat til en annen by. føler meg så alene..har fortalt det til han på en rolig måte,men får bare til svar jeg gidd ikke å være noe tøffel for deg! han skal være så hard mot meg hele tia i sin talemåte og oppførsel.. han kan ikke komme å gi meg en klem helt uten vidre liksom..spør jeg om en klem uffer haan bare. noen menn her inne som har ett råd om hva jeg skal gjøre?? er såååååå fortvilt. trenger litt nærhet og at han ikke bare overser meg..
Tredje-nurk-er-her Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Nå er ikke jeg mann, men tillater meg å svare deg fordet. Han tar deg åpenbart for gitt! Et sånt forhold hadde jeg ikke klart å leve i skal jeg være helt ærlig. Han forstår åpenbart ikke hva han har og kunne kanskje trengt å måtte være helgepappa for barna sine om du skjønner hva jeg mener. Jeg synes du fortjener bedre og det håper jeg du innser selv også. Jeg hadde nok tatt det tunge valget og gått fra han en stund for å se om han da innså hva han hadde mistet. Bryr han seg ikke da er han nok desverre ikke mye å semle på! Alle trenger nærhet og en partner som er der. Finn deg heller en som setter pris på deg, jenta mi! Det har du og barna dine fortjent! =)
mamma23 Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 TRor du har det mye bedre alene, du kommer ikke til å merke så stor forskjell alikevell ettersom han ikke er der, men du kommer til å slippe å irritere deg over at han aldri er hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå