Gå til innhold

Grumsete urin?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter:)

Siden jeg syns dette er litt pinlig å spørre om så velger jeg å være anonym akkurat nå...

Saken er den at når jeg bruker billigtester,så bruker jeg sånne gjennomsiktige engangsglass og da ser jeg jo selvfølgelig urinen når jeg tar testen nedi.

Og til min store forskrekkelse og skrekk så har jeg sett at urinen er skikkelig grumsete og mange ganger så ser det ut som det er sædrester eller ELslim,noe jeg vet at det ikke er på det tidspunktet!!

Hjelp,hva kan dette være?

Er jeg syk?

Er det noen av dere som har vært borti noe lignende som kan hjelpe meg å finne ut hva dette kan være??

Først så tenkte jeg på eggehvite i urinen..men er det normalt da?

Jeg er ikke gravid..

Håper inderlig at noen av dere kan hjelpe meg nå,for dette syns jeg var ekkelt og skremmende..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ifølge min lege betyr det oftest ingenting, det er helt nomalt at det skjer innimellom, er du ellers frisk og rakk og ikke har mistanke om UVI kan du bare ta det rolig. Er du usikker og engstlig tar du med en prøve til legen så sjekker de det for deg.

Skrevet

Når man tar med urinprøver til legen anbefales det at man vasker seg nedentil samt tisser litt i toalettet først også.

Dette for å unngå at man får med seg rester av utflod osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...