Gå til innhold

Da har jeg bestilt klær for 5500 til ungene mine!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og litt til meg også... hihi... deilig når man får utbetalt store lønninger! Spesielt nå i disse barnehagestarttider...:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja vel,det var nyttig info

Skrevet

Er vel ikke helt nødvendig med en stoooor lønning for å kunne kjøpe 5500 i klær vel? Blir vel dt mest nødvendige av utedress, regntøy, ull, sko osv. det. Ikke mye en får for 5000 i dag...

Skrevet

jeg har heller ikke ekstra store lønninger, men har da brukt 3700 denne mnd også. og da har vi ikke hatt barnehage. bruker minst 2000 hver mnd på han jeg... om ikke mer.......

Skrevet

grattis med nye klær......alltid morsomt med noe nytt!

Skrevet

Så artig. alltig gøy å kjøpe noe nytt. Snart skal jeg begyne ullhandlingen.

Skrevet

Det er mye rart her inne, og dette er nok et bevis på det....

Hva i all verden skal vi med den slags informasjon???

Og prøver du å hevde deg over andre som ikke har en krone ekstra å bruke på klær? Gratulerer med nye klær, men spar oss for detaljene...

Skrevet

Hehe, her var det mange rare kommentarer. Minner meg på hvorfor jeg ikke gidder bruke så mye tid her lenger...

HI

Skrevet

way to mutch information.

Skrevet

Alltid gøy med noe nytt, både til ungene og til seg selv:) Og hvertfall om det skulle komme noen ekstra kroner inn i kassa:)

Skrevet

Bruker du 2000 kr i mnd på klær og ting og tang til barnet ditt i måneden?

Vannvittig bortskjemt den karen, regner jeg med. "Mamma, jeg vil ha, jeg vil ha, jeg vil ha" og mamma svarer: "Jada, lille venn, vil du ha den også da kanskje...?"

Og er han ikke gammel nok til å forstå det med å få ting og tang enda, så vær glad for det, og tenk over hva du gjør med ungen din, før han blir oppmerksom på det.

Og NEI, jeg er ikke misunnelig. Vi har ikke råd til å handle for 2000 kr hver mnd til ungene, men de har og får det de trenger.

Skrevet

Hvorfor kan ikke HI få lov til å dele sin glede over å ha kjøpt nye klær til ungene sine?

Det er da mange nok som syter over hvor dårlig råd de har. Kanskje de også kunne holde det for seg selv da og spare oss for deres dårlige økonomi.

Skrevet

Hehe, om du først skal fornærme meg, så kan du jammen friske opp engelsk-kunnskapene dine først! ;-) Besto du faget, forresten?

HI

Skrevet

Joda, for all del!!!

Men hva er poenget med å fortelle hvor mye du har brukt???

"Jippi, jeg har kjøpt mange nye klær til ungene mine!" : gratulerer!!!

Men det høres rett og slett patetisk ut når du har behov for å fortelle hvor mange tusen du har brukt...

Hehe...skjønner egentlig ikke hvordan jeg gidder å skrive på det her en gang! Så, der fikk jeg den tilbake;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...