Gå til innhold

Mange feite som ser gravide ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...skikkelig motbydelig!

Men det værste er de feite, fæle dobbelt-hakene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange anonyme som har ekle ekle kommentarer.

skikkelig motbydelig!

Men det værste er den lave, lave selvtilliten deres.

Skrevet

Mange gravide som er feite, og.

Skrevet

HI, hvis du syntes overvektige mennesker er så grusomt håper jeg for din skyld du ikke får en overvektig datter eller sønn. Alle andre du omgås bestemmer du jo selv om du vil være sammen med eller ikke. Syntes forresten det er stor forskjell på en gravid mage og overvektige kropp. Ps Personelig syntes jeg mange mennesker som har noen ekstra kilo er direkte vakre. Mere glød i huden, oftere tykkere hår... jeg er tynn og liten og vil derfor av noen bli sett på som pinglete å bleik. Smak og behag kan ikke diskuteres..

Skrevet

"Er du gravid?"

"Nei, jeg er bare naturlig FEIT!!!"

Skrevet

Ha-ha-ha... :-D

Tenk om noen av de digre feite kunne slutte å stappe i seg sjokolade og virkelig svare slik? Hihi...

Skrevet

Ja for alle som er feite gjør jo ikke noe anna enn å spise!!!!

Jævla idiot!!

Skrevet

Har spurt før, spør igjen......hva er gjennomsnittsalder her inne?

- og skremmende at mange av dere her er eller skal bli mødre med sånt slett syn på folk. Tenk om alle var 1.70 høye og veide 50 kg....

Skrevet

Det er jo forskjell på å være feit feit og på å være feit med en trill rund kulemage som står rett ut!! Det er merkelig, før var det bare menn som hadde slik vaskebalje, men nå ser jeg flere og flere jenter med skikkelig pondus. Har sett mange som jeg har trodd har vært høygravide, helt til de begynte å gå og magen begynte å disse skikkelig.....

Skrevet

Enig....jævla ekkelt når de bare er 3 eller 4 mnd på vei,så ser det ut som om de er klar til å kalve...

ekkelt...Feite folk er ekle....Dobbelhake,og dobbelræv,...

E ikke synd i de når de trøkker i seg all mulig dritt...

Skrevet

hehe... er så deilig å ikke ta seg nær av slikt mer...

jeg er feit og gravid! og du ser jeg har kul på magen også! med stor rau, stor mage, ikke dobbelthake da, med mindre jeg gjør meg til, men er stort sett bare feit! klager ikke det grann jeg!

det mest motbydelige er nok dem som må heve seg over andre ved å si stygge ting om enkelte grupper. vi har da alle våre feil og mangler. tenk at uansett er det noen som har syntes at du har vært ekkel og frastøtende, men også noen har syntes du var vakker! slik er verden heldigvis.

vi er ikke alle vakre i alles øyne.

så jeg koser meg med bilringen og maven min jeg :-p

Skrevet

jøsses... jeg klare rikke helt å ta deg seriøst...eller noen av dere anonyme...

med så sterke meninger burde dere vel være tøffe nok til å vise oss hvem dere er??

eller er dette egentlig bare en spøk for å provosere folk?

Skrevet

*gapskratte* E heilt eni me dæ *fyllt opp til desember*, E åsså go å rund fra før, å æ har verdens flotteste mann som vil ha mæ akkurat sånn som æ e! Heldivis e ikkje alle menneska lik, å nåen e som sagt bare rund å go. :)

Å dem som skriv sånnt som de anonyme her e ikkje nokka annat enn feige menneska som ikkje tørr å vise kem dem egentli e! D e no mi meining. Men som sagt, alle har vi forskjelli smak å meininge om kordan folk skal se ut, sånn e d bare å d må vi alle bare godta..

Æ ne no hvertfall lykkeli me mine få kilo for mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...