Sjefsmegga Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 ..uten at jeg viste jeg var det. Da jeg var 17 år (ung og naiv) traff jeg en KJEKK og spennende trailersjåfør. Ble hodestups forelska og kjæreste med ham. Han var ofte å besøk og jeg var ofte med ham på tur. Han snakka om at han skulle flytte oppover og at vi skulle finne noe sammen når jeg hadde fylt 18 år. Han viste bilder av de to barna sine og sa han var skilt fra kona. Han var noen år eldre enn meg...27 år... Han hilste på foreldra mine og var med oss på hytta osv. Så kom pappa hjem fra plattformen, det var noe han ville snakke med meg om...han hadde vist nok truffet naboen hans..og hadde fått vite at han slett ikke var skilt, han bodde med kona enda. Ren tilfeldighet hele greia at jeg fikk vite om dette. Jeg ble knust, sinna og lei meg både på mine egne vegne og konas vegne. Lærte meg en ting, noen menn er noen forbanna løgnfulle svin!!! Lever reine dobbeltlive rett og slett!
Armani:-) Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Dra da ikke alle menn under en og samme kam...Har ikke vært borti slike menn jeg (heldigvis)
Sjefsmegga Skrevet 2. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2007 hehe..nei..jeg skrev at NOEN menn var sånn. Er selv samboer og har to barn med en yrkessjåfør...han er ikke av den typen Er såpass menneske kjenner etter å ha brent meg et par ganger...så jeg fant en "snill gutt" jeg satsa på når jeg følte for å stifte familie
snowstorm73 Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 For en dritsekk! Jeg ble også bedratt en gang, var 17 år den gangen og han ville ha i pose og sekk. Fast kjæreste og ungkarsliv samtidig. Antakeligvis veldig koselig begge deler. Siden den gangen er jeg overbevist om at menn er rett og slett det dårligere kjønn. Få kvinner som er utro på den måten mange menn er. Blir så sinna når jeg leste om den dama som fant ut dagen før nyfødte sønnen ble døpt eller nå, hvis det skulle være riktig det der med Charlotte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå