90210 Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Hadde vert morro å fulgt hverandre opp om vi har IKM rundt samme datoen! :-D
ennah78 Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Hei IKM et sted mellom 8- 12 august.. Har du noen symptomer eller? Jeg var kvalm en del dager, men nå er det bare litt innimellom. og oppblåst (kan jo og være tiegn på TR, men håper ho har reist på lang ferie endelig..
Lykke(lig) Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Jeg har rundt den 10 august, tror jeg:) Har ikke merka el-smerter denne mnd så jeg er litt usikker på når jeg har, i tillegg til ustabil syklus. Har dere noen symtomer? Jeg tror ikke jeg har, men det er lett å leite for mye etter dem. Har følt meg slapp, varm og har liten matlyst den siste uka. men det kan jo også komme pga lite med trening og varmt i været.. vi får se:) Når skal dere teste?
90210 Skrevet 3. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2007 hehe ja så morro da.. Jeg har ikke begyndt symptomjakten enda jeg da tenkte jeg skulle drøye den litt nå denne gangen :-P Men tenker jeg tester 1 uker etter ikm denne gangen så jeg ikke bare får negative tester og blir skuffet :-P Så jeg tester vel rundt 18-19 aug jeg da
løveprinsen <3 Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Har IKM neste fredag. Planen er å teste lørdag morgen om TR ikke kommer. Vanskelig å vente så lenge. Har ikke kjent så mye etter symptomer. Tror ikke jeg har noen. Er sinnsykt sulten da. Spiser sykt mye. Vet ikke om det er et symptom jeg:-)?
mamman te JM og M Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 har IKM 9 æ da!!! tørr ikke kjenne etter noe symtomer for da skjenner man jo alle!! trur æ vente med å teste til lørdag 11 kanskje!! får se!! har bestilt billet på 1 års ferie te tantea s¨å håper det klaffe!! :)
90210 Skrevet 4. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2007 hehe ja vet dere hva jenter!!??? Nå sender vi tante rød på en 12 måneders ferie til KINA!!!!! Hehe Nå SKAL det klaffe for oss asså!!! For oss alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå