Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ut å gå!!

sjå om det har noka effekt....

klarar nok ikkje å gå noka lengd, men eg får no prøve meg på ein liten tur.....

hjelper vel lite å berre ligge på sofaen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå, gå litt for meg også da..hehe:) sitter her å får ikke sove.. men ikke lyst til ut å gå aleine i mørket..pysete da vettu:) men har jo hatt litt sengekos i dag så kan jo håpe at det gir utslag.. men skal vel ikke klage, 10 dager til termin så kan vel ikke bli helt utålmodig ennå:)

 

håper gåturen din gjør underverker for deg da:)

Skrevet

I desperasjon prøver man det meste... jeg kom inn etter gåtur med katten min (jepp, du leste riktig, har innekatt som luftes ute i bånd) nå for en time siden. Ser ikke ut til at gåturen hadde noen effekt, men verdt forsøket. Bedre lykke til deg! :)

Skrevet

neh liten effekt her :/

vondt når eg går, med hold lignende smerter i sida, men no når eg har fått lagt meg på sofaen igjen så er ikkje det annet enn dei vanlige kynnerane :/

pokker!

og om eg berre hadde vore trøtt skulla eg ha lagt meg!

jaja.....

kanskje eg skal prøve likevel....tida går tross alt fortare når ein søv.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...