Anquor Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 ut å gå!! sjå om det har noka effekt.... klarar nok ikkje å gå noka lengd, men eg får no prøve meg på ein liten tur..... hjelper vel lite å berre ligge på sofaen?
lillegull:) Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 ååå, gå litt for meg også da..hehe:) sitter her å får ikke sove.. men ikke lyst til ut å gå aleine i mørket..pysete da vettu:) men har jo hatt litt sengekos i dag så kan jo håpe at det gir utslag.. men skal vel ikke klage, 10 dager til termin så kan vel ikke bli helt utålmodig ennå håper gåturen din gjør underverker for deg da:)
LilleTrolle Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 I desperasjon prøver man det meste... jeg kom inn etter gåtur med katten min (jepp, du leste riktig, har innekatt som luftes ute i bånd) nå for en time siden. Ser ikke ut til at gåturen hadde noen effekt, men verdt forsøket. Bedre lykke til deg!
Anquor Skrevet 2. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2007 neh liten effekt her :/ vondt når eg går, med hold lignende smerter i sida, men no når eg har fått lagt meg på sofaen igjen så er ikkje det annet enn dei vanlige kynnerane :/ pokker! og om eg berre hadde vore trøtt skulla eg ha lagt meg! jaja..... kanskje eg skal prøve likevel....tida går tross alt fortare når ein søv.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå