Gå til innhold

Hva gjør jeg a???


Morelli *fødte 06.08.08*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt en SA og veldig klar for å sette i gang med en gang nå.

Men blir råda til å vente til etter mens..Dillemma mitt er da at min kjære er bortreist i nesten 2 mndr. i strekk!!! Kan jo ikke akkurat gå til naboen heller da, hehe;) (litt galgenhumor er lov,hihi..)

Vi som ville ha Vår-barn:(

Har en som er født i august, så syntes et vår-barn hadde vært greit..

Uff..jaja...må vel bare være tolmodig.

 

Hilsen meg som stadig letter hjertet mitt her inne;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ei veninne av meg hadde en sa og hun fikk beskjed om at det beste var å vente til mensen kom tilbake, men hvis hun følte seg klar og ikk ehadde noen plager var det ingen krise om hum skulle bli gravid før mensen kom tilbake.. hun ble nå gravid med engang igjen når hun kunne begynne å ha sex igjen da såklart:) og det har gått bra med henne.. det de mener med å vente er jo at det blir lettere med termin beregning når man har hatt mensen, og selvfølgelg at kroppen er i gjenge igjen.. men hører stadig om folk som blir raskt gravide igjen etter sa.. fordi kroppen på en måte er vant til å være gravid:)

 

ingen ekspert jeg altså ,men er nå dette jeg har hørt av folk som har opplevd det..

 

lykke til..

Skrevet

Tror som regel det er for din egendel du skal vente til etter første mens, om ikkje du var komt veldig langt da.....................................

Skrevet

Så lenge blødningen har stoppet, så er det bare å kjøre på. Trenger ikke å vente en periode. Det er kun for legens egen del, slik at han har en termindato å føre opp. Dette har jeg fått beskjed om av både jordmødre og leger jeg har pratet med. Jeg ble gravid rett etter en SA, uten mens imellom og er 13 uker på vei nå.

Skrevet

Hei!

 

Ja, helt enig med tooblind, jeg ble gravid rett etter SA, testet pos på test akkurat en mnd etter SA..

Hadde aldri trodd det skulle gå SÅÅ fort, men vi regna oss fram til samme termin både jeg, legen og UL, så det er ikke noe problem... Brukte bare SA som "siste mens" - hadde jo ikke noe annet å gå ut ifra..

 

Så nå venter vi på nurket vårt som kommer 20.sept...

 

Mitt råd er: KJØR PÅ!!!! :)

Skrevet

Thankz ;-)

Skrevet

jeg har ei vennine som ikke rakk å få mensten i mellom SA og ny graviditet i hele tatt, og hu har ei kvikk og oppegående jente i dag! :-) så jeg sier som resten her; føler du for det, så kjør på! - lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...