90210 Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Nå har jeg vert borte en stund, la prøvinga på hylla etter at vi mista vår kjære spire i SA. Så nå har jeg da sånn smått begynt å tenke på å få stor mage igjen snart. :-P Nå har jeg latt kroppen få slappe av en stund, jeg har spist sunnere og til og med gått ned 3 kilo! Så nå håper vi ting skal gå bra her! I følge kalenderen skulle jeg hatt EL sånn ca 28 juli, men merka ingen tegn til noen EL da nei... Men nå i dag tidlig når jeg våkna så kjendte jeg verk i eggstokkene og en rar menslignende smerte ved trusekanten, og så kom det MASSE gul/hvit utflodlignende slim på papiret, (beklager detaljer) så jeg tror jeg hadde EL i natt/dag tidlig... Så da løpte jeg inn på soverommet rista sambo våken og sa at NÅ skulle vi ha sex!!! hehehe Han ble helt paff og så rart på meg og sa "javel?? hvorfor akkurat nå!?" Så sa jeg "jo fordi jeg tror kanskje jeg har EL nå! :-P" Da sa han "å`? ok KOM IGJEN DA!" :-P hehe Så ja, får håpe det var EL og at det slår ann denne mnd asså!!! hehe Skal ha mens ca 11 august, så får vi bare vente å se :-P Om den blir mer enn 1 uke forsinket så tester jeg! :-D
løveprinsen <3 Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Så kos at du er tilbake igjen da. Så får vi bare håpe det klaffer for oss igjen.
-Diddelidu- med spire!! Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Hei veslejenta! Så bra at du er tilbake igjen! Husker deg fra 1. trimester. Tror vi to hadde termin ca på likt. Men så mistet desverre jeg også for en uke siden. Håper du får en ny spire nå da!! Masse lykke til:))
90210 Skrevet 4. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2007 Jepp husker deg! :-D Men huff så trist! Er så leit når sånt skjer... Kjenner igjen de følelsene ja... Får håpe det går bra med deg og at du snart har en spire som sitter bom fast inni der i 9 lange mnd!!! Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå