Gå til innhold

Ok jenter! Da kommer jeg tilbake!!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vert borte en stund, la prøvinga på hylla etter at vi mista vår kjære spire i SA.

Så nå har jeg da sånn smått begynt å tenke på å få stor mage igjen snart. :-P

Nå har jeg latt kroppen få slappe av en stund, jeg har spist sunnere og til og med gått ned 3 kilo! ;)

Så nå håper vi ting skal gå bra her! ;)

I følge kalenderen skulle jeg hatt EL sånn ca 28 juli, men merka ingen tegn til noen EL da nei...

Men nå i dag tidlig når jeg våkna så kjendte jeg verk i eggstokkene og en rar menslignende smerte ved trusekanten, og så kom det MASSE gul/hvit utflodlignende slim på papiret, (beklager detaljer) så jeg tror jeg hadde EL i natt/dag tidlig...

Så da løpte jeg inn på soverommet rista sambo våken og sa at NÅ skulle vi ha sex!!! hehehe

Han ble helt paff og så rart på meg og sa "javel?? hvorfor akkurat nå!?" Så sa jeg "jo fordi jeg tror kanskje jeg har EL nå! :-P"

Da sa han "å`? ok KOM IGJEN DA!" :-P hehe

Så ja, får håpe det var EL og at det slår ann denne mnd asså!!! hehe

Skal ha mens ca 11 august, så får vi bare vente å se :-P

Om den blir mer enn 1 uke forsinket så tester jeg! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kos at du er tilbake igjen da.

Så får vi bare håpe det klaffer for oss igjen.

Skrevet

jepp krysser alt vi eier og har! :)

Skrevet

Hei veslejenta! Så bra at du er tilbake igjen! Husker deg fra 1. trimester. Tror vi to hadde termin ca på likt. Men så mistet desverre jeg også for en uke siden. Håper du får en ny spire nå da!! Masse lykke til:))

Skrevet

Jepp husker deg! :-D

Men huff så trist! :(

Er så leit når sånt skjer...

Kjenner igjen de følelsene ja... :(

Får håpe det går bra med deg og at du snart har en spire som sitter bom fast inni der i 9 lange mnd!!! ;)

Lykke til!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...