Gjest Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Hvilken farge? Skal bruke dem på jobben, er lærer. Kler meg ikke særlig spennende... Det går mest i jeans, svart, grå, lyseblå, brune, og så en eller annen genser, alt fra hvitt, oransje, grønn, svart, en sjelden gang svart eller blå..... Kjedelig, men sånn er jeg engang.... Synes godt skoa kan "sprite" opp litt, men ikke for mye.... Jada, bare le, men kan jo liksom ikke springe og bytte de skoa heller....
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Du kan jo ta sorte eller brune, og variere med jibbitz. Men jeg synes du skal være tøff å ta rosa eller noe annet skikkelig knall. =)
Gjest Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Har et par grå, men angrer på at jeg kjøpte dem - de er kjedelige.... Har kjøpt "lavendar" til gullet, de er søte. Har også kjøpt et par lyse blå, dem ga vi bort til en gutt vi kjenner. Har litt lyst på de oransje,eller kanskje den fargen som heter "sienna". Pokker ta, det skulle ikke være så mange å velge i!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå