Gjest Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Hæppi børsdag tu ju. hæppi børsdag tu ju. hæppi børsdag tu kyllingen... hæppi børsdag tu ju:) @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ håper du får en kjempefin dag:) Glad i deg min lille sjokolade:) STOOOOOR KLEM:D:D (kanskje postmann pat plutselig kommer med en ting;)
Fabelaktiv Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Åe.. jeg så ikke denne jeg.. da får marikyllingen 2 tråder i dag.. hehe gratulerer marikyllingen.. super dag til deg
Serial mom Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Grattis med dagen,kyllingdama! :-) *bursdagsklemmer*
prøvekluten+3små Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 grættiss kyllingen! den største presangen kommer vel om ikke så mange ukene;o)
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 GRATTIS MED DAGEN=) hurra for deg=)
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 3. august 2007 #11 Skrevet 3. august 2007 Gratulerer så mye med dagen til deg!!=)Håper du får en superduper dag!=) Skulle liksom gratulere deg på tryneboka, men der kommer jeg jammen ikke inn!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå