Gjest Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Hæppi børsdag tu ju. hæppi børsdag tu ju. hæppi børsdag tu kyllingen... hæppi børsdag tu ju:) @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ @---<---<------ håper du får en kjempefin dag:) Glad i deg min lille sjokolade:) STOOOOOR KLEM:D:D (kanskje postmann pat plutselig kommer med en ting;)
Monajenten Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Hurra for kyllingen som har bursdag!!! HIPP HIPP HURRA HIPP HIPP HURRA HIPP HIPP HURRAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! :-D Superduperkos til kyllingen min:) :)
Twig Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Gratulerer med dagen kyllingen min!! ) lt sendt deg mld på mobilen, men du fortjener en hilsen her inne og =)) Håper dagen din blir flott! =)
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Gratulerer så masse med dagen :) Håper du skal kose deg masse i dag sammen med familien din
adelia*termin 18/10* Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 Gratulerer med dagen til kyllingen og meg:) har bursdag jeg også i dag:)
boble <3 Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 Gratulerer så masse mitt lille søte bringebær. Gleder meg masse til å dra bort til deg for å feire deg. Juhuuuuuu!!! Håper dagen din blir kjempe fin med masse kake og pakker ( og toblerone;0)) Gratulerer med det samme adelia:0) Håper din dag blir knall også! Stor bursdagsklem til begge to
Alba44 Skrevet 3. august 2007 #11 Skrevet 3. august 2007 Gratulerer med dagen til kyllingen og adelia!!! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå