Gå til innhold

Andre som har hørt at emmaljunga fabrikken har brent ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte dette i dag men vet ikke helt om jeg tror på det...

Eller????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var enn brann der for noen måneder siden...men har vel ikke brent ned! da må det ha skjedd i etterkant, og det hadde jo vært litt for merkelig.. :)

Skrevet

typiske små steds rykter=p

fabrikken var brent ned og nå kom prisene til å skyte i været...;p

Skrevet

Jeg var på en butikk som selger emmaljunga. De sa at det har vært brann på lageret til emmaljunga, derfor leveringsproblemer.

Skrevet

he he.. prisene skyte i været etter brann?? PÅ hva da? det man kanskje finner i ruinene??

damer, da.... Vi betaler vel ikke MER for nedbrente vogner? Høres fullstendig ulogisk ut. www.emmaljunga.se vet kanskje noe?

Skrevet

fabrikken brant for noen måneder siden, men jeg tror ikke konsekvensene ble noe annet enn at leveringer til butikker ble forsinket.

Skrevet

ja klart man skal betale mer for nedbrente vogner..

hallo, tenkt litt da, vist emmaljunga fabrikken var brent ned så mente de at vognene som var igjenn ville bli dyrere pga stor etterspørsel....

men er sikkert bare den brannen på lageret som har utviklet seg til andre rykter=p

Skrevet

Har hørt at de ville muligens ha leveringsproblemer før sommerferien pga lageret som brant, og at fabrikken er stengt i fellesferien. Ny kolleksjon kommer i august, etter hva jeg har skjønt, og det vil være full drift...

Skrevet

det er ei av systuene deres som har brent ned (har sett bilder) så det er sant, derfor har det blitt en del forsinkelser og noen design som ikke har vært muligå få tak i, men dette er som sagt over noen mnd siden.

ellers så har jo hele sulamitten stengt i juli. 2008 modellene kommer i august/september ja!

jobber i barneutstyrsbutikk, men har vært sykemldt ei stund da, så det er mulig et kan være noe nytt som jeg ikke har fått med meg i det siste da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...