Duracellgirl*prøver* Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Oi oi... klokken 23.15 hadde jeg ei rie som varte i nesten 3 minutter... og den var jammen meg hard... jeg er 100% sikker på at det var ei rie.. måtte puste meg igjennom den. men det kommer ikke flere ennå da.. bare å vente å se.
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Hei Duracellgirl!!! Oi, så spennende da. Håper det kommer flere. Masse lykke til i natt og håper du har et lite nurk i armende dine snart. =) Stor lykketilklem fra
Duracellgirl*prøver* Skrevet 3. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2007 åh... så drit skuffende å våkne idag.. ja jeg er barnefri og fikk derfor sove leeeeenge.. men etter den rien jeg hadde før jeg la meg igår hadde jeg virkelig håpet noe skulle skje i natt,men neeeeeida. Jeg drømte at vannet mitt gikk da... når jeg var på do.. og at det ikke sluttet å renne liksom.. jeg var overlykkelig å det første jeg gjorde var å ringe søsteren min som har 3 1/2 time hit (for hun skal være med på fødselen..) så skrev jeg innlegg her inne og fikk haugevis med lykkeønskninger fra dere damer... også somlet jeg rundt for å ringe de som måtte ha beskjed. Jeg er sanndrømt, og har hatt rett en god del ganger,men allikevel tror jeg dette bare var ønskedrøm.. huff.
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Tenkte på deg! Prøvde å finn igjen innlegget ditt for å se om det var noe på gang her. Er det ikke i dag du har blitt spådd at du skal føde?? Blir spennende å se om det stemmer da både spådommen og drømmen din. Hi hi Synes det er like spennede selv her veit du.
Cybermom♥ Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Huff, ja kroppen lurer oss innimellom. Men kanskje det skjer noe i natt i stedet! Tror det er lurt å bare ta det med ro ihvertfall. Husk at de aller fleste fødsler begynner om natten. Grunnen til dette kan være at vi nettopp da slapper av, og kroppen kan gjøre det den har tenkt. Leste forøvrig om massasje under føttene. Det er et punkt under foten som blir litt hovent når man er gravid. Hvis dette punktet masseres i ca 10 min på hver fot, vil dette stimulere livmoren, og en fødsel vil kunne starte. Har ikke prøvd det selv, men det er verdt et forsøk!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 3. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2007 Takk. Jo var den 3 hun mente jeg skulle føde.. eller ihvertfall begynne.. Ja spennende dette her.. vi får bare vente å se da.
Fabelaktiv Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 krysser alt for at spådommen blir sann og at du er sanndrømt ang deg selv også da LYKKE TIL og måtte du FÅ voooooondt i løpet av dagen!!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 3. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. august 2007 takk for tips:) ja forrige fødsel startet på natten... tror liksom det skal skje nå også. Heldigvis kommer søstra mi hit idag å blir hele helga... så da slipper jeg angsten for at hun ikke skal rekke det..(om det vel å merke skjer noe i helga da..hehe)
@nne p@ l@nne Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 Duracellgirl nå må du få ut den babyen!!! Han er vist en skikkelig luring. Han kan ikke bare tulle sånn med mammaen sin. Jeg har også en tullebukk i magen og hvis han skal holde på sånn i tre uker til kommer jeg til å bli gaaaaaal.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 3. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. august 2007 takk fabel... ikke noen superrundvask eller klipping av plen idag... nå skal jeg koke grøt tror jeg.. å ha masse kanel på... så skal jeg smårydde litt etter veslegutten rundt omkring i huset og dra over gulvene med ei fille... så skal sofaen og senga få ha selskap av meg resten av dagen. hehe. Gubben lovet meg taco til middag idag(som plaster på såret for at det ikke ble kina igår)... jeg elsker taco..og har kjøpt den sterkeste sausen... hihi.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 3. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. august 2007 @nne p@ l@nne høygravid: Ja ikke sant.. nå har han tullet lenge nok... og den rien jeg hadde i går den minnet meg på hvordan forrige fødsel var... så jeg er 110% sikker på at det var en rie.. og den varte jo så lenge.. så da trodde jeg ting kunne være på gang... før har jeg hatt mildere rier og mye kortere.. bare 20 sek liksom... grr... jaja bare vente å se.
2gutter&2jenter Skrevet 3. august 2007 #13 Skrevet 3. august 2007 Åh, slikt er slitsomt. Nå har jeg det som jeg vil si er falske rier, heller enn kynnere, og de kommer om kvelden og fortsetter utover natta. Det gjør skikelig vondt, jeg må gjøre pusteøvelser jeg også. De kommer gjerne fire ganger med 15 min mellomrom, og så.... gir det seg. Så kommer det tilbake, og... gir seg. Jeezez! I dagesvis har det vært sånn. Slitsomt! Om dagen er det egentlig helt greit, litt kynnere uten vondt, dog mye nedpress. Duracellgirl, jammen trodde jeg du skulle føde på dagen min, jeg blir nemlig 36 år i dag! Og jeg hadde i grunnen håpet på det samme for min del, men vi må visst finne oss i å vente ja.... :-(
Duracellgirl*prøver* Skrevet 3. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 3. august 2007 Åh gratulerer med dagen:) ja men dagen er ennå lang... nå gafler jeg i meg grøt med større mengder kanel enn grøt.... neida men det er mye kaner i omløp nå.. hehe.
Coolbela Skrevet 3. august 2007 #15 Skrevet 3. august 2007 Blir spennende å se hvem som føder først av oss. Har ikke vi termin på samme dag...0208? Jeg har ikke noe tegn på at noe er i gjære
Duracellgirl*prøver* Skrevet 3. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 3. august 2007 jepp hadde termin igår.. jeg er andregangs. krysser fingrene for at det skjer i helga... passer best nå. haha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå