SnupsaTupsa Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 hvordan er det å bo der? takker om noen vil svare )
Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 hei på deg .. Er ikke fra sarpsborg da , men jeg bor her i allefall Er helt ok å bo her vurderer du å flytte hit eller ??
Gjest Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Fra Fredrikstad jeg da, men har alltid likt Sarp også. Koselig sted!
SnupsaTupsa Skrevet 2. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2007 ja, vi lurer litt på det. Kommer litt nærmere jobb, og noe familie og venner (lenger fra andre), dessuten så er det en god del rimeligere for boliger der enn her, så det er jo også en bonus ) Vurderte også Fredrikstad, men boligprisene i Særp var jo enda bedre! Hvordan er skoler, barnehager osv? Er folk der lett å bli kjent med? Er det et fint sted å vokse opp for barn?
Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 jeg er også egentlig fra fredrikstad Syns da vi i østfold er ganske så hyggelige vesner Er full barnehagedekning i sarpsborg i allefall.
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Trives her jeg:o) Er mange fine og barnevennelige steder og bo.. Er det noe spesiellt sted du har tenkt på da? Jeg personlig synes Kurland, Fjelldal, Hevingen, Borgen og Hafslundsøy er flotte steder å bo.. Nå i august skal det også legges ut 30 tomter på Kløvningsten, der er det barnevennelig med flotte omgivelser:o)
SnupsaTupsa Skrevet 3. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2007 takk for svar! ) Vi har bare tittet så smått... Er ikke noe som kommer til å skje sånn helt med en gang, for vi driver å bygger på huset vårt her, så må prøve å få det klart før evt salg. Det var ihvertfall noe på Borgenhaugen vi titta på... Ble litt sjokkert over de lave prisene! Det ble vi da vi begynte å se i Fstad og husker jeg... Tomt og bygge nytt hadde vært supert, men tror rett og slett ikke vi orker med 2 små, etter at vi har holdt på med det bygginga her... *sukk*
mamman til M&M Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 helt topp å bo der...bodde på kurland jeg da... nå har jeg flyttet til fredrikstad....sambo er her fra:)
mamman til M&M Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 er forresten full barnehagedekning i fredrikstad også lykke til med fødselen,kjenner deg fra før...gikk sammens med deg på påbygning:)så på bilde seh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå