(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 kjøpte bringebærbladkapsler i dag, er det det samme eller? Hvor mange mg/g er vanlig å ta til dagen? i følge etikketten på disse blir det opptil 400mg x 6 til dagen, høres det vanlig ut?
lillegull:) Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 på min står det to til tre kapsler to ganger daglig.. så jeg kjører på med tre to ganger daglig jeg, siden jeg begynnte såpass seint med de.. 10 dager til termin og begynnte for noen dager siden:)
Piipii Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Samme her, på mine står det 2-3 kapsler to ganger daglig. Jeg tar også tre to ganger om dagen:) Får sinnsykt halsbrann av de, dere også?
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 hvor langt har dere kommet jenter? lurer på i hvilken uke jeg bør begynne på de tablettene
sikat Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 øøøøø, hva skal disse kapslene være godt for? har aldri hørt om d før....
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 fødselsforberedende http://www.rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/rubu_ida.htm
Piipii Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Jeg er i uke 39, så burde sikkert ha begynt litt før, men men.
lillegull:) Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 termin 13 aug, og begynnte for noen dager siden så kunne nok begynnt før.. fra uke 36 kan man ta de, ikke før det pga at det KAN starte fødsel.. disse kapslene skal være fine for å hjelpe livmor og underlivet til å trekke seg raskere sammen etter fødsel og hjelpe litt på gang før fødsel:) sa hu i helsekosten iallefall:) så da kjører vi på..hehe. jeg blir litt småkvalm av de jeg, men ikke halsbrann.. jeg tar de i forbindelse med et måltid jeg.. synes det er best:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå