Mamma til tre søte små Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 forslag?? gifter oss snart, men har ingen forlover..
Drømmejenta født 31.10.06 Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Søster/Bror?? Det brukte vi.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Har du en søster? En kusine du har bra kontakt med? Eller en barrndomsvenninne? Har du flere bestevenninner, så trekk lodd.... Jeg valgte en venninne som jeg forsåvidt ikke hadde kjent så lenge, men som jeg vet er kjempesolid, og som stilte veldig opp for meg da jeg var veeeeeldig langt nede.
-Hengebuksvinet- Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Stiller gjerne jeg, om det blir et morsomt bryllup ;-) Neida. Har hatt litt samme problemstilling selv. Er vel av den typen person som er veldig omgjengelig, men som ikke har noen spesielt nærme veninner. Den beste veninna mi er gubben, og så kommer nok søstern på nummer 2.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Man MÅ ha forlover, ja. I alle fall til å signere forlovererklæringen.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Kakao; ække gift ennå, serru! Kan ikke sånt, jeg...hihi Apropos; kan man ha to forlovere hver?
Gjest Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Det er bare en som skal signere på forlover-erklæringen, men man kan visst ha to som deler på oppgavene utover signaturen. Personlig synes jeg det holder med en... Jeg er gift, så bittelitt om dette vet jeg... :-)
Gjest Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Aha. Hmm. Mye å tenke på. Vi er sånn "skal gifte oss etterhvert..." hehe. Ganske laidback, etter at vi fant ut at begge var like tussete forelska og engasjerte. Klem til Fru Kakao
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå