Karomamma Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 ...til Karosnuppa tidligere i kveld. Han sang Tirna Noir som nattasang til henne og jeg kjente jeg ble helt varm inni meg. Sukk, flere sånne øyeblikk vil jeg ha!!
♥Snulder Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Flott liten syngefamilie dere!!! Hjertet blir ømt av slike ting!
coscos Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Det er morsomt å se på hvordan mennene takler pappa-rollen, synes jeg. Og, ja, helst når de tror de er alene. For da tror jeg de kan spille ut hele sitt register, uten å tenke på mammaene som gjerne har sine egne ideer om hvordan ting skal gjøres. Den eneste sangen mannen min kan (foreløpig) er "jeg gikk en tur på stien..." :-) Men til gjengjeld så synges den titt og ofte, og da smiler lille M sitt bredeste smil mot pappaen sin. Synes det er rørende å se på. Men, pappaen tror at Lille M snart kan snakke (litt vel optimistisk av en 3 måneder gammel baby, eller hva?), så han stopper etter "... en gjøk som sa...", og da forventer han at lille M skal si "ko-ko"! Så, skulle ikke forundre meg om det første han sier er ko-ko, og ikke mamma og pappa. Ganske morsomt!
Reveenka Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Jeg syns også det er så søtt med pappaer som synger for små prinser og prinsesser! Og det er nok veldig sant, det der med at de kan ta det ut helt som det passer dem når de er alene uten overvåkende mammaøyne c",) Jeg er sikker på at Koko blir det første ordet! Festlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå