Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Nå har jeg kommet inn fra luftetur, deilig luft ute på kveldene gitt;-) Snakket med Karomamma om viktigheten av matchende sko og genser på slike turer........hadde selvfølgelig det;-)) Sov godt, så sees vi sikkert her imorgen:-)) Nattinatt!
♥Snulder Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Natta!!! I morgen har jeg FRI!!!! Da skal jeg bare hente noen titalls vinflasker på polet og litt stæsj på Galtung og litt.... ehhh... Fri???
Karomamma Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 He he, det er viktig! God og skarp luft her på verandaen også Jeg stiller i helsort i kveld (what else is new lizzom...) I morra skal jeg på kontoret og lover å snikdibbe masse. God natt!
Gjest Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Nattinatti Sove godt- krysser fingrene for at du er frisk og rask i morgen:)
Karomamma Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Noen titalls...??!? Er det ikke beregnet ti flasker til hver da?
♥Snulder Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Jo klart det! Jeg skrev jo bare litt feil ;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå