Tomine is my star Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Noen som har oppskrift på en enkel karri dressing til kylling salat?
Blue Lady Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Oppskrift og oppskrift.. Denne brukte vi på kafeen jeg jobbet. Halvt med majones (ekte), halvt med rømme (lett). Karri til passe smak. Salt, pepper, og en god dæsj med eplejuice
Tomine is my star Skrevet 2. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2007 Takker...ska prøve den... .)
Babyfacepsycho Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Rømme, majones, litt salt/pepper og masse curry (så mye du selv vil ha). sånn hakket agurk på glass (vet ikke hva det heter) Tror det var bare det jeg brukte sist jeg lagde curry dressing. =)
Drømmejenta født 31.10.06 Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Denne er bare helt nydelig. 1pk majones 1 boks sylteagurk Litt sukker Karri Ta majones i en bolle, ta så kraften fra sylteagurken hell denne på til passe tykkelse. Litt sukker, så tar du i karri. Del også opp biter av sylteagurk ta denne i. Nam...
Drømmejenta født 31.10.06 Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Glemte en ting, bruker også ris til. Bland dette sammen med salat og dressingen.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Skal det være agurk i også? jeg elsker karry dressing! de selger i butikken nå også, mild carrydressing fra mills,men synes de er for milde. Hm, må nesten prøve å lage selv,men tror jeg dropper sånn syltegreier
Drømmejenta født 31.10.06 Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Jeg er ikke veldig glad i sylteagurk, men det er en must i den dressingen jeg beskriver + ris da. Hmm, det blir middagen min i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå