Gå til innhold

Slapp av!, ang msn-link som florerer nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk også dette tullet istad, det er en link som viser deg hvem som har slettet deg på¨msn...Etter min viten er det ikke virus,men noe tull som er jævli irriterende derimot..

Tingen er at man da må skrive inn mail adressen og passord for at den skal ''søke'' hvem som har slettet deg, når dette er gjort begynner msn din og kødde, du vil få beskjed om at msn din har logget seg på en annen maskin, og slik fortsetter den ihvertfall et kvarters tid...

Det letteste er å bytte passordet på msn med en gang, eller å bare vente til den gir seg...

Men den sender også automatisk ut denne linken til alle som er pålogget på lista di... Så kan være greit å skrive i i beskjedfeltet på msn din at den ikke må åpnes!..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som skjedde her ja... Nysgjerrigheten min tok overhånd ;0))

Så det er ikke virus altså?

Skrevet

Nei, nesten 100% sikker på at det ikke er virus.. Siden han som sendte den til meg ikke fikk virusvarsel,eller virusprogrammet reagerte på den, og det ga seg etterhvert..

samme opplegget hos meg...

Hadde det vært virus hadde maskina mi hyla som en gærning med engang..

( hadde nemlig virus trussel her om dagen, og da gikk det unna!..)

Skrevet

*dytt*

Skrevet

Ja, programmet mitt pleier å gi beskjed med en gang det og når jeg tenker etter:)

Men, kjører Norton her likevel jeg, for sikkerhetsskyld bare ;)

Skrevet

Det er jo en form av virus da. Bare ikke et "farlig" virus. Mer et kødde virus. Men virus det er det. =)

Skrevet

Den har jeg fått av samtlige påloggede på min msnliste i kveld :)

Gjest irismor
Skrevet

Kveldens dummeste spørsmål. Hvordan får jeg byttet passord?

Skrevet

hehe , er ikke så dumt det se, det er faktisk litt knotete..:P

Men gå inn via hotmail.com , og trykk på ''glemt passord'' der , da får du opp en side med tilbakestilling av passordet:)

( var nå ihvertfall slik jeg gjorde det:P )

Skrevet

*dytter* igjen før jeg tar kvelden...*gjesp* natta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...