Gå til innhold

CT undersøking, mht til seteleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på Haukeland i morgen for CT røntgen av bekken/mål, pga barnet mitt ligger i seteleie. Jeg er i uke 36. Noen som har gjordt dette før, og vet om man får vite noe med en gang? Er så spent...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Gjorde dette på gjøvik for 14 dager siden,og jeg fikk ikke vite noe med en gang hvertfall. skal til ny vekstestemering på mandag, og får vite resultatet da og om snuppa eventuelt går gjennom.

Skrevet

mamma mia

hvor høy er du?

Jeg har også baby i seteleie, men fikk beskjed om at jeg ikke fikk målt bekkenet mitt pga at jeg er over 165 cm høy.. på haukeland.. er 40+4

Skrevet

Er ikke så høy, 156 cm. Jeg tror at de på Haukeland/KK vil at alle skal føde "normalt" for enhver pris. Men har de satt deg inn i saken, stoler du på at dette skal gå greit? Jeg er litt nervøs selv.

Skrevet

hadde litt angst med en gang jeg fikk vite det.. men etter samtale med både lege på sykehuset og min egen jormor synes jeg det er helt greit.. måtte bare la det synke litt inn først..

Skrevet

Høres bra ut, håper det går greit med deg. Fikk du vite noe ummid.bart etter CT?

Skrevet

Jeg fikk ikke CT pga at jeg er 170 cm høy.. de målte kun babyen, og hun ble estimert til å veie 3600 g på termin (2 dager siden)..

Så lenge barnet er mellom 2500g og 4500g og mor er over 165 cm høy så regner de med at det går bra med vanlig fødsel..

Men du blir godt satt inn i ting der oppe, de tar seg god tid til å forklare hvordan de går frem..

Skrevet

Takk, ja ut skal han uansett, på det ene eller andre viset....:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...