Gå til innhold

Første tannebiss! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så stolt - den minste pentaen fikk sin første tann inatt! Bitteliten sak som tyter beskjedent opp av undermunnen...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Artig vettu =)

 

Hatt noen plager med den?

 

Her har junior på 9 mnd fått 8 tenner =)

Skrevet

Han har siklet i ukevis, og var litt sur inatt, men ikke i nærheten av "vanlig" tannhumør hehe. Ante ingenting før han beit meg i fingeren!

 

Lille-penta er 6 mnd.

 

Når fikk babyen din den første tanna? Er det vanlig at når en er kommet opp, raser de andre etter? Er så lenge siden største penta var baby, husker lite...

Skrevet

Hehe såpass ja =)

 

Han fikk den første når han var 5.5 mnd.. Og etter de har de kommet på rad og rekke.. De to siste f.eks kom samme dag..

Skrevet

Oi, spretter opp som paddehatter...

 

Jeg er blitt en sånn tussete mamma som tar bølgen bare en av ungene gjør den minste lille ting, hihi

 

Mannen min ga meg et glass champis nå! "Må jo feire den tanna..." sa han! Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...