Gjest Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Er så stolt - den minste pentaen fikk sin første tann inatt! Bitteliten sak som tyter beskjedent opp av undermunnen...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Artig vettu =) Hatt noen plager med den? Her har junior på 9 mnd fått 8 tenner =)
Gjest Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Han har siklet i ukevis, og var litt sur inatt, men ikke i nærheten av "vanlig" tannhumør hehe. Ante ingenting før han beit meg i fingeren! Lille-penta er 6 mnd. Når fikk babyen din den første tanna? Er det vanlig at når en er kommet opp, raser de andre etter? Er så lenge siden største penta var baby, husker lite...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Hehe såpass ja =) Han fikk den første når han var 5.5 mnd.. Og etter de har de kommet på rad og rekke.. De to siste f.eks kom samme dag..
Gjest Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Oi, spretter opp som paddehatter... Jeg er blitt en sånn tussete mamma som tar bølgen bare en av ungene gjør den minste lille ting, hihi Mannen min ga meg et glass champis nå! "Må jo feire den tanna..." sa han! Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå