melkekua™ Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Jeg fikk fra to av mine på min liste, og heldigvis klikket jeg ikke på de, for jeg fikk beskjed om at det var noe humbug med det...og jeg skønner jo nå at det er et virus...så ikke klikk på det om du får det opp. Det står noe om messengerdelete ett eller annet mer...osv.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 ja og jeg fikk den av cat og tenkte ikke på hva det var....har jo bare 400 stk på lista mi hmmmm IKKE åpne den jenter
3 blå Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Jeg har også fått, noe om at vi kan se hvem som har blocka oss. Heldigvis åpnet jeg ikke. Det er nok virus ja...
tonebf Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 fått en haug jeg og og åpnet en... æåsj! sinna ja... kjøre viruspeogram!
Monajenten Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 blir det sendt til de som ikke er pålogget også?
AneB Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 jada, fått den, åpnet den, og sendt den videre... Hvordan arter viruset seg? Kan ikke merke noe på maskinen min, håper virus-kverken har tatt det!
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Anar ikkje høss det virkar el om dei som ikkje er pålogga får det au!! Men eg prøvar jo å opne den eine men Avast virusprogrammet mitt nekta meg!! Takk og lov!!! Har fått to ulike av to på lista mi eg!
3 blå Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Det er jo ikke farlig å få en slik link, bare ikke åpne den så går det vel bra tenker jeg.
It's all about me Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Jo takk Sjaman, jeg fikk den nettopp av deg, grrrrrr. Og jeg åpnet den for så å få et digert lys over hodet og kastet meg over av knappen på pc'n. Håper det gikk bra. Ellers får jeg en gyllen anledning å rydde opp på pc'en.....
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 2. august 2007 #10 Skrevet 2. august 2007 hmmm...skrev nettopp ett innlegg om dette... Her fant ikke virusprogrammet noe muffins i den...og det har gitt seg... Antar at det er samme linken det er snakk om...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå