Tingelingelate med to tomater Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Hei hei:-) Har du funnet katten din? Var på rema i stad og der hang det en plakat med et bilde av en mons (rundt 1 år) som har holdt til på sjysletta en stund. Husker ikke hvor gammel du sa katten din var, men den var vel ikke så himla gammel? Isåfall, om du ikke har fått katten din tilbake så kan du jo stikke ned på rema og se. Sto et tlf.nr der som du kunne ringe:-)
Tingelingelate med to tomater Skrevet 2. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. august 2007 Opp igjen før jeg legger meg:-) Håper du ser denne... Skal legge deg til msn, men har vært bortreist hele forrige uke. Skal prøve å huske det i løpet av de neste dagene, men hukommelsen er helt forferdelig for tiden...glemmer jo alt jeg må gjøre:-) Tenker vi skylder på ammetåke...selv om jeg ikke ammer :-O
Tingelingelate med to tomater Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Kanskje du er her i dag?
Tingelingelate med to tomater Skrevet 3. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2007 Opp med deg:-)
Gjest otilie79;) Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Ei dame ringte på tirsdag, ho hadde tatt vare på han. Han va der nede i 10A:) Ho hadde hatt han i ei ukes ti etter at sønn hennes hadde tatt han m c for n¨n voksne va slæm m han. Så nu e han merka m navn å nr:)
Tingelingelate med to tomater Skrevet 3. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2007 Så bra da:-) Lurt å merke katta, er så lett at de blir borte...
Gjest otilie79;) Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Ja de ringte fra Ica dagen etter, da var han kommet seg dit. Men nå har han holdt seg hjemme etpar dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå