Meg og bøllegutta!! Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Guttungen hadde en periode som han sov fra 20 til 2 eller 3 tida før han våknet for mat. Nå den siste uka har han begynt å våkne oftere.... Legger seg ved 19.30 tidan og kan våkne alt fra 22.30 til 23.30 første gang. Da har han jo bare sovet 3 timer.... Så våkner han ca hver 3 time før vi står opp ved 8 tida...... Før så hadde han en lengre soveperiode på fornatta og våknet da etter 3 timer igjen........... Det er ikke så vedig slitsom i og med at han sovner med en gang etter amming , men utviklingen går liksom litt feil vei når det gjelder nattmat ; ) HVorfor tror dere dette skjer? Han får grøt 2 ganger om dagen, men det blir liksom ikke fulle måltider. Han får også flaske med mme hver kveld i tillegg til amming. Må legge til at han holder på med en tann og at han har vansjelig får å konsentrere seg om puppen på dagtid......... Er fristet til å tilby han et flaskemåltid på dagen også for å se om det hjelper..... Noen som har opplevd det samme??? Tips mottas gjerne!!
grå :) Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 kan være tennene som gjør det. vet ikke når på døgnet du tilbyr grøt, men min jevngamle sover flere timer i strekk om hun får ekstramaten sin på kvelden (hun får velling). ellers ville jeg avventa litt og sett jeg om det var tenner ( gi feks en paracet og se hva som skjer) elelr om det var matbehov som melder seg.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Her hjalp det med meire mat!! Eg auka maten når ho starta å sove dårligar på natta og da gjekk det seg til att før behovet for meire mat om dagen meldte seg att Så eg hadde prøva med litt graut el velling på kvelden!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå