Meg og bøllegutta!! Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Guttungen hadde en periode som han sov fra 20 til 2 eller 3 tida før han våknet for mat. Nå den siste uka har han begynt å våkne oftere.... Legger seg ved 19.30 tidan og kan våkne alt fra 22.30 til 23.30 første gang. Da har han jo bare sovet 3 timer.... Så våkner han ca hver 3 time før vi står opp ved 8 tida...... Før så hadde han en lengre soveperiode på fornatta og våknet da etter 3 timer igjen........... Det er ikke så vedig slitsom i og med at han sovner med en gang etter amming , men utviklingen går liksom litt feil vei når det gjelder nattmat ; ) HVorfor tror dere dette skjer? Han får grøt 2 ganger om dagen, men det blir liksom ikke fulle måltider. Han får også flaske med mme hver kveld i tillegg til amming. Må legge til at han holder på med en tann og at han har vansjelig får å konsentrere seg om puppen på dagtid......... Er fristet til å tilby han et flaskemåltid på dagen også for å se om det hjelper..... Noen som har opplevd det samme??? Tips mottas gjerne!!
nurkimagen.com Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Sånn er det her også. Han sovner i 22-23 tia her, og våkner oftere for å få mat enn før. Han får 2-3 måltider grøt om dagen, men liker det ikke veldig godt... Er klar for litt tips her også!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 tja si det da.. har aldri hadd det problemet, sove jente det jeg har, sover fra 21 til 7 får pupp og sovener igjen til 10. hva jeg gir henne, 2 grøtmåltider og middag mat pr dag og så mye pupp hun vil, 2 dupper på dagtid. er sikkert det at han får tenner som gjør at han er slik nå, de blir ofte mer urolig da, prøv å smør på dentinox på gommene,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå