Gå til innhold

Noen her fra Skedsmo/Lørenskog

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen gravide fra Skedsmo/Lørenskog området?

Lurer på om dere vet om noen bra private klinikker...

Har så lyst til å ta en ultralyd før 12. uke...

Må ha noe å vise frem til min mors 60. års lag. Det blir liksom en av gavene mine til henne. En litt morsom måte og fortelle henne at hun skal bli bestemor for første gang... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo Aleris på Strømmen da. Ligger på senteret. Jeg tok ul der før uke 12.

Skrevet

Jeg var også på Aleris på Strømmen. Var der i uke 6 pga .blødninger. Kjempe flink lege, og fikk time samme dag som jeg ringte.

Jeg betalte 950 kr og fikk med bilde.

Skrevet

Også har du Dr Gynekolog Bjørn Heggelund på Lillestrøm Legesenter, han har også UL!

Kjempeflinktype!!! Jeg betalte kr 100,- og fikk med meg 3 fine bilder!!

Jeg bor jo da også i SKedsmo :) (Lillestrøm)

Skrevet

Men for å komme dit så må man ha henvisning fra lege?

Skrevet

Aleris er privat og man får ofte time med en gang. Jeg er medlem og betalte 4-500 eller noe sånt.

Skrevet

Det var da et voldsomt sprik i prisen.... Kan det virkelig stemme at det bare kostet 100 kroner? Kanskje du mente 1000? Hvis ikke så lurer jeg på hvorfor det er så stor forskjell... Er det lett å få time?

Skrevet

Det er fordi Aleris er privat klinikk, mens for å komme til Lillestrøm må man ha henvisning fra lege

Skrevet

Ja det stemmer, jeg fikk henvisning fra legen min pga noe blødninger, både i uke 7 og i uke 10.

Men lillesøsteren min bestillte UL time der og hun fikk en pris på 300kr eller noe mener jeg å huske, hun tok aldri timen pga SA men, jeg tror det var 300,-

Heggelund er i allefall superflink, og jeg følte meg veldig beroliget etter å ha vært hos han!

Skrevet

Har tenkt litt på aleris ja, men er jo litt kjipt å betale nesten 1000 kr... Kanskje jeg prøver lillestrøm :)

Takk for svar

Skrevet

Jeg vil også anbefale Heggelund! Det er riktig at man bare betaler 100 koner og jeg synes det er luksus! Jeg fikk henvisning når jeg skulle fjerne spiralen min i fjor, men har ikke trengt henvisning etter det!

Skrevet

Er det den som ligger i Depotgt?

Lillestrøm Helseklinikk...

Skrevet

Har ikke vært der selv, men jeg tror jeg har hørt at han holder til på Åråsen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...