Gå til innhold

Soppinnfeksjon og bruk av canesten krem (samme som 3 trimester)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg har fått en soppinfeksjon (vet ikke hvorfor??) og lurer på om det er ok å bruke canesten krem nå når en gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp det går fint, kjøpte faktisk i går selv=)

men kjøp den kombinasjonspakken med 1 vaginal stikk pille i, istede for den me 6=)

Skrevet

jepp, bruk i vei. Dersom du velger å bruke stikkpille i tillegg til krem, må du føre den inn med fingeren og ikke applikatoren, men alt dette står i vedlegget, eller de kan svare deg på apoteket.

Sopp kan du få av oppblomstring av bakterier som naturlig finnes i sjeden. Er veldig vanleg under graviditet. Je hadde det de 4 første mnd. Så plutselig var det over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...