Gå til innhold

burde jeg være engstelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 16 uker på vei, er mitt tredje svangerskap. Forrige uke kjente jeg liv ett par dager så ble det stille noen dager. Igår var det full fart hele dagen der, men i dag er det helt stilt igjen! Er det normalt, flere som har det slik? Blir liksom litt engstelig, for jeg syns å huske at jeg leste ett sted at når man først kjenner liv så skal man kjenne det hver dag??? Håper på raskt svar, er litt engstelig her:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det er normalt å kjenne liv hver dag før etter uke 20, eller kanskje enda lenger uti svangerskapet. Ikke vær bekymret. Husk at mange ikke kjenner første tegn til liv engang før de er midtveis =)

Skrevet

Man skal vel egentlig kjenne daglig liv ca fra uke 25, dette har jeg lest i en av bøkene jeg fikk av jordmor :)

Skrevet

Hei,

har helt samme erfaring.

Syntes jeg kjente små bevegelser i uke 16, og ble kjempeglad.

Så var der to uker med dager hvor jeg konstant prøvde å kjenne etter liv.

Ble veldig engstelig siden jeg i dager ikke følte noen ting.

Jeg begynner i morgen på uke 19, dette er mitt 3. svangerskap- og de tre siste dagene er det gjevnlig bevegelse.

Herlig!!

Ikke bekymre deg:-)

mvh

Skrevet

tusen takk! da kan jeg vel legge meg med ro i sjelen, så får vi håpe på noen små dult i mårra da kanskje:)

Skrevet

jeg er 16 uker og har ikke kjente noen dult ennå. Kun sett ul og hørt hjertelyd+ kjenner murringer. Noen kjenner dult tidlig, andre sent. Altfor tidlige til å bekymre seg for dette ennå. Fra uke 25 og utover skal de fleste kjenne liv hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...