stjernegull - fødeklar :) Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Tok første dose i går kveld + morgendose i dag av bringebærbladkapsler. Har ikke tort å ta i kveld, for i ettermiddag og utover har jeg følt meg så kvalm og uvel, og måtte legge meg nedpå pga tak og smerter i mage og rygg ( lurte på om jeg hadde veer ei stund, men det verste har gitt seg). Andre som har reagert slik på kapslene, eller er det noe annet tro?
Baronessen;-) Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Har hatt det slik i ei veka no - utan å ta bringebærblad... Håpe for kvar gong at ting skjer, men det stoppar opp etter eit par timar. Det positive, i følge jm, er at ting modnar seg, og at når det skjer sånn gradvis, så er det ofte ein lettare fødsel. Vi kan jo berre håpa...
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 var slik med meg også de første dagene jeg brukte kapsler, men gikk over etter hvert..
stjernegull - fødeklar :) Skrevet 2. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2007 Jeg håper liksom ikke at det skjer noe riktig ennå, siden baby ligger på tvers.. men skulle "hjelpe" kroppen min litt med disse kapslene..!
stjernegull - fødeklar :) Skrevet 2. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2007 Får kanskje prøve en stund med halv dose da (en kapsel morgen + kveld)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå