Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 sønnen min er 6 mnd og jeg lurer på når det er vanlig å la de smake skive.Tenker da på skive med leverpostei f.eks jeg er livredd for at han skal få i halsen.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Lukas har fått det fra 5.5 mnd, har gått veldig fint :-) Gi små biter i begynnelsen, så går det så bra atte! :-)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Kan man gi skive selv om de ikke har fått tenner? Eller burde man vente til det dukker opp noen? Ikke hi..
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Det vet jeg ikke, han fikk de første ved 4 mnd så. Men mener og huske han bruker gommene bak og rullerte rundt med :-) Så sånn sett så skulle det nok gå! Tenk de som er året og ikke har fått tenner
LisaColli Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 snuppa fikk for første gang i dag:) eller hun fikk en brødskalk å gnage på bare da. hun er straks 7 mnd. men hva kan de få som pålegg? annet enn leverpostei`?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå