♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Når jeg var liten og jeg og min søster hadde slutten skolen for sommeren var vi altid med mamma engang i året og vasket ned hele kjøkkenet. Vi fikk et par skuffer og skap- og mamma tok resten. Skikkelig nedvask av skuffer, skap, vegger og tak. Er dette noe folk gjør lenger? Jeg tok inni skapene til jul for 2,5 år siden- men da var det jo ikke skittent. Jeg er ikke så heldig at jeg har skap som går helt til taket, men vasker enkelt oppå der. Etterpå legger jeg matpapir på, og etter noen måneder (prøver å gjøre dette ca 2 ganger i året minst) kaster jeg det fettete og støvete papiret og vasker enkelt over. Idag tok jeg inni skapet med krydder og melet og over komfyren hvor det var litt fett, men ikke mye. Under vasken hvor søppelet står tar jeg ca engang i mnd? Men hva gjør dere andre av vask på kjøkken da nedvask og sann. Jeg mener at den nedvasken som gjerne ble tatt før er sann man tar når man flytter nå... Jeg har et rent og ryddig kjøkken i utgangspunktet- vasker diskene og komfyren hver dag etter middags og matlaging- men vil høre andres synspunkter på dette- gjerne mangen svar!!!
fullrulleihuset Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Jeg har planer om å vaske ned hele kjøkkenet........... fordi jeg synes det trengs. Ca 2 år siden sist. Har også et roteskap, med haugevis av gamle papirer og annet rot som MÅ ryddes :-/ Har grua til å sette i gang i flere uker, men har ei uke lenger ferie enn sambo............og da skal det gjøres!!!!!!!!!!!! Har litt panikk for å få sånne prosjekt unnagjort før magen tyter oppunder haka =) Har skrevet liste.........
doffine Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Jeg vasker inni matskapene en gang i mnd, jeg. Og de andre skapene en gang hver 3 mnd.. Etter å ha bodd på ettroms leilighet, og med et tekjøkken uten vifte, så klarer jeg ikke å ha noe som helst av fett eller lignende på kjøkkenet. Og skapene inkludert. Så jeg vasker nok kjøkkenet ofte, noe som ikke er nødvendig. Men på kjøkkenet har jeg virkelig fått støv på hjernen:-(
Nurk i magen;) fikk 23.sept:) Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Jeg tar en skikkelig rundvask av kjøkkenet en gang i året... Matskap/skuffe tar jeg ca hver 3. mnd, og søppelskapet hver eller hver andre mnd
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 rundvask av kjøkken sånn tar jeg minst 2ganger i året.. det gjelder forsjåvidt hele leligheten. typisk innflyttningsvassk, med vegger og tak, skuffer og skap og realt kaste sjau..=D kjedelig mens det pågår, men godt når det er ferdig. krydderskap tar jeg sånn innimellom når jeg ser det trengs, og komfyren tar gubben når han ser det trengs. søppelskapet og taes når det trengs, hvis det trengs oftere enn 1gang i mnd. når jeg vakser rundt på kjøkkenet tar jeg gjerne å vasker alt som står i skapene i tillegg
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2007 *dytt flere som vil svare?!
Fabelaktiv Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 så langt har jeg nesten flyttet en gang i året så det har blitt med det... hehe - men akkurat matskap tar jeg litt oftere.. ca 2-3 ganger i året..kjøleskapet når det trengs
Hva skjer'a?♂ Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Vasker rundt i leiligheten 2 ganger i året, et felles prosjekt for hele familien:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå