♥Snulder Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 1 stk overvektig husmus, 1 stk undervektig spissmus og ett stakars ekorn:((((((( Gutta mine er fortiden på rundgang hos besteforeldre, og jeg tenkte jeg skulle jakte noen hybelkaniner i hormongrotten til 18 åringen. Fangsten var litt større enn jeg satte pris på gitt! Guttungen hadde latt vinduet stå oppe, og dermed hadde gamlekattemor tatt med seg maten inn.... Blææææhhhh... (og stakkars lille, søte, steindaue ekornet.....snufs...)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 ÆÆÆÆÆSJ..................Dette var verre enn noen fangst jeg har klart å finne på pikerommene her, og det har ikke vært småtteri altså;-)) Urk, du er jaggu tøff som ikke tilter fullstendig - det hadde jeg gjort - garantert:-)
♥Snulder Skrevet 2. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2007 Mus tar jeg bare på sopebrettet og hiver ut... men ekornet måtte den stakkars 14 åringen min ta.... Regner med at han angret på at han var hjemom en liten snarttur akkurat da.....
Karomamma Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Fy f....!!! Nå ble jeg glad for at vi ikke har katt altså! Æsj, æsj og atter æsj! Synes jeg ser deg med feiebrettet
♥Snulder Skrevet 2. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2007 Hehe... ja... flott syn skjønner du .... når jeg svimer rundt på "daumus" jakt.....
Reveenka Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Jeg kan styre meg for musene - men du kan jo få ekornet stoppet ut? c",)
Karomamma Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Ha ha ha, kanskje du kan få det og ha det hjemme i revehiet?
Reveenka Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Hihi, det hadde vært noe! Nå skal jeg betro dere det (ikke for sarte sjeler) at jeg hadde både rev, ekorn, mår og ugle stoppet ut hjemme før(alle ofre for trafikkdøden; jeg plukket dem opp og la dem i fryseren til jeg fikk levert dem til taxidermisten - mamma nektet å spise noe som hadde vært i fryseren min det året...). Alle gikk tapt i skilsmisseoppgjøret sammen med tegneseriesamlingen fra da jeg var liten.. c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå