AneB Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Stakkars dame har jeg tenkt mange ganger, blir lesset ned i spørsmål både på og uten oppfordring her inne nesten daglig. 150 svar på noen timer er ikke uvanlig. Når hun da i en tråd gir et råd helt uten å bli spurt om det, er det ikke da en grunn for at ganske mange prosent av disse 150 er enige i det rådet hun gir siden dere tror at hun ser alt mulig om nøkler og lommebøker og skoleåret og potensen til naboen... Heier på deg jeg Sjaman.
Sentralstøvsugeren Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Jeg liker Sjaman, jeg,,,,,men hun virker jo til å delta aktiv selv da..........
Gjest Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Me too Håper hun føler eg bedre... (så noe om urter tidligere...)
Gjest Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Jeg tror jeg vet hva du sikter til og hvis det er det jeg tror det er så blir jeg litt skremt hehe...
AneB Skrevet 2. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2007 Ja, jeg tror du tror det jeg tror at du tror
Gjest Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Ja da tror jeg at det du tror jeg tror om det du trodde først stemmer...merkelig at ikke flere har sett det...men lar det ikke skinne gjennom...derfor lar jeg ofte slike tråder være...for noen ganger vil man bare ikke vite..og like bra er det
Sentralstøvsugeren Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Er det meg du sikter til?....Føler meg litt truffet her, jeg.......
Gjest Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 nei mamma73 spøker aldri med deg vettu...låner ikke gubben til noen jeg ikke stoler på hehe
Guttemamma til tusen :) Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 jeg tenkte faktisk også på dette! når sjaman kom med sin mening, tenkte jeg bare at nå MÅ dama gripe fatt og finne ut av dette!!!!!!
Sentralstøvsugeren Skrevet 2. august 2007 #10 Skrevet 2. august 2007 Låner og låner, Fru Blom........holder han i stram line, synes jeg:):)
Gjest Skrevet 2. august 2007 #11 Skrevet 2. august 2007 Jeg ANER rett og slett ikke hva dere fruer snakker om her!! Har ikke følgt nøye tidligere tråder idag... men, ser at sjaman er up and about
Gjest Skrevet 2. august 2007 #12 Skrevet 2. august 2007 nå må jeg bare logge meg av før jeg sender en viss mann inn i helvete... snakkes
AneB Skrevet 2. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 2. august 2007 Ja, men da er vi enige da Jeg mener, som deg, at det går jo an!!
Guttemamma til tusen :) Skrevet 2. august 2007 #14 Skrevet 2. august 2007 les innlegget til hotte charlotte! ser ut som om sjaman hadde rett igjen gitt ( (sur munn fordi jeg virkelig håpa på at du tok feil!!)
Sentralstøvsugeren Skrevet 2. august 2007 #15 Skrevet 2. august 2007 Ikke jeg heller egentlig, men har en liten anelse om at det er tråden til hotte charlotte.........
Sentralstøvsugeren Skrevet 2. august 2007 #16 Skrevet 2. august 2007 Men dere - jeg må bare spørre....kanskje jeg tar helt feil, men hotte charlotte.....hun har profil, har hun ikke? Mener å ha sett det.....
Guttemamma til tusen :) Skrevet 2. august 2007 #17 Skrevet 2. august 2007 vet ikke hva du sikter til....men profiler kan slettes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå