ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Hvilket merke syns dere er best? Jeg har brukt nøstebarn og ull-rik til nå, men har tenkt til å skifte til janus da det er litt billigere. Hvilken ulldress har dere under utedressen i barnehagen for eksempel?
Libido- Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 synes janus sitt er fint. Og er godt fornøyd med Truls og Trine fra sparkjøp. Janus fås kos krabaten.no
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 2. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2007 Ja, det er billigere på krabaten enn på Barnas Hud. Baby best har det også litt billigere. Men holder den dressen fra Janus under den utedressen mon tro?
♥makronelle♥ *fødeklar* Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 jeg bruker devold sitt, solan og ludvig. er super fornøyd med det=)
Blue Lady Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 bruker det fra Spar Kjøp og Janus. Bruker hjemmestrikket ullgenser og ullbukse på han.
Synnøve_Solbakken Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Bruker Tom & Trine (sparkjøp) sine bodyer. Veldig greie. Ellers har han et par Janus-ulldresser, og en Reflex. Liker egentlig Janus sine best, for de er litt tynnere.
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 2. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. august 2007 Da går jeg for Janus!!!Liker at ulltøyet ikke er så tykt nemlig. Tusen takk for svar, jenter!
Gjest mphs Skrevet 2. august 2007 #10 Skrevet 2. august 2007 Coop obs selger janus ull og de er enda billigere enn på krabaten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå