Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Virker så om det er så veldig mange som må settes i gang fordi de er 2 uker over tiden. Stemmer det? Håper mange svarer!!
strekkmerketrollet Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 er ganske vanlig ja, spes som 1.gangs... forrigegang måtte jeg ''hjelpes'' skjikkelig i gang... Brukte 5 dager på å åpne 4cm (rier hvert 6.min), så etter 5 dager satte de drypp på meg.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Uff... hørtest ikke godt ut! Er 2.gangs. Tok ks første gangen.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 jeg gikk 21 dager over termin som 1.gangs...håper jeg ikke går så lenge denne gangen, har 14 dager til termin, men er nå ganske så lei.
Bolla Pinnsvin Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Jeg ble satt igang 15 dager over 1.gangen.. Fødte 2 dager over 2.gangen Og nå venter jeg nr 3,har termin i morra..Håper jeg slipper å gå langt over..
Proline Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Jordmoren jeg går til sa at gjennomsnittet er å føde 3-4 dager over terminen....
Lille Trille 2015 Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Høres dessverre veldig vanlig ut....jeg er førstegangsfødende og har veldig lyst å føde noen dager før termin jeg he,he....men er vel ikke så enkelt å få til:) Planlagt fødedato hadde vært fint - sånn som hester og dyr generelt - de ligger liksom på vent til de menneskene som skal følge med de tar en liten pause eller sovner - da føder de i full fart:)
...Misa Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Jeg er førstegangsfødende, og 11 dager over UL-termin i dag.. var på kontroll tidligere i uken, og siden babyen har det så fint der inne så fikk jeg beskjed om å ikke komme tilbake før jeg var 2 uker over... så nå håper jeg vel at de setter meg igang på mandag, synes det er litt skummelt å vente så lenge, jeg... Forøvrig så hører jeg liksom alt mulig - har mange venninner som både har gått mye over tiden, og de som har født flere uker før.. kjenner ingen som har blitt satt igang faktisk, så da blir nok jeg den første i vennegjengen der
prøvekluten+3små Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 det er nok veldig veldig vanlig...bare 6% av befolkningen føder på termindatoen sin...er jo til syvende og sist babyen som bestemmer når den vil ut..og i de fleste tilfeller med unntak av prematurfødsler seff,så kommer den jo når den er klar for det;o)
KS 15.08.07 Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 VRÆL!! Vil ha barn litt før tiden - uke 39 hadde passet meg bra:-) Men virker som om mange går laangt over. Gikk 10 dager over sist jeg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå