Gjest Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Sofie Ingrid Matilde Emilia (Hedda) Sambo liker det ikke sååå veldig godt Tror ikke vi kommer til å bli enige - får satse på en gutt. Da er navnet bestemt :-)
Gjest Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Jeg syns Emilia og Hedda er de fineste navnene av de dere har valgt ut her. =)
tonebf Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 ingrid skulle den i magen min hete vis det ble jente!
Gjest Skrevet 2. august 2007 #12 Skrevet 2. august 2007 Rangerer jeg, da. Ingrid Sofie Hedda, Matilde og Emilia
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 2. august 2007 #13 Skrevet 2. august 2007 Alle var veldig fine syns jeg. Men i rekkefølge syns jeg : 1. Ingrid 2. Matilde 3. Sofie 4. Emilia
mmmTroika Skrevet 2. august 2007 #17 Skrevet 2. august 2007 Ingrid. Ingrid og Martin er fint sammen. Ellers så synes jeg Emilie, men med e og ikke a... Så det blir jo ikke helt det samme. Kanskje Ingrid Emilie.... Hedda er også fint, men ikke så lett når pappan ikke er enig. Vi hadde det sånn med Henning, det synes jeg er kjempefint, men gubben nektet... Lykkke til med valget.
Arb.ledig husmor Skrevet 2. august 2007 #19 Skrevet 2. august 2007 Emilia syns eg va finest, men det er fordi eg liker A-ending på navn da...
Gjest Skrevet 2. august 2007 #22 Skrevet 2. august 2007 Takk for respons. Min kjære liker Emilie, men det vil ikke jeg. Det er litt mer sjelden med Emilia + at jeg synes det klinger bedre. Sofie og Ingrid er nok de navna vi er mest enige om begge to - og av de er det Ingrid som har vært med lengst. Spennende dette her, men vanskelig også :-)
Gjest Skrevet 2. august 2007 #24 Skrevet 2. august 2007 Matilde Sofie;-) Rangerer; Sofie Matilde Emilia Hedda Ingrid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå