LINDA*** Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Ser rundt på de andre forumene. Der er det til TIDER, jeg understreker : til tider, mye fryd og gammen (+ litt husmor-leksikon). Så PLUTSELIG kommer et skikkkkkkelig bitcheinnlegg. Sånn er det jo med oss damer. Snill og hyggelig én dag, den neste ikke heeeelt det samme beinet som planta seg ned på gulvet før frokost, for å si det sånn;) Anyways.. Det er mye trøstende ord rundt om på DIB. (La oss si det). Så kommer man inn hit. Her er det TOTALT 3.verdenskrig, hehe.... Må le når jeg leser noen av innleggene... Enten blir man retta opp fordi man ikke kan skrive riktig, eller så kommer man fra feil landsdel haha. Men felles for dette forumet er vel at det er LOV å være bitch! Takk for at du forsto hva jeg mente
LINDA*** Skrevet 2. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. august 2007 Jepp! Og når jeg våkner setter jeg alltid venstre foten ned på gulvet først. Da veit jeg at jeg har en jobb å gjøre... PÅ DIB!
KaMa Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Om dette er tredje verdenskrig så har vi ikke mye å være bekymret for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå