Gjest Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Trenger supertips med en gang, den skal bort i kveld... hehe noen forslag? aldri hatt dette før jeg... æsjamej...
Anne-B. Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Kan man fjerne dem selv? Trodde man måtte til lege. Sorry, ingen tips, men sånn krem skal vel hjelpe?
Gjest Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Må da være noen kjærringråd vel... hva ellers skulle folk gjøre før apotekets tid? stakkars folk... =P
Anne-B. Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Jeg har aldri hatt det, så jeg veit ikke hvordan det føles, men det kan ikke være godt nei! Innser at jeg har vært meget heldig. hmm, du finner ikke noe ved å søke her inne?
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Velkommen i klubben... Det eneste som hjelpe å dra på apoteket og kjøpe alcos-anal finnes i salve og stikkpillere, det veil ta uker før det e borte, gjerne måneder.. har hatt hemorrider alt for lenge.. Dette e det eneste som kan brukes av gravide..
Gjest Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Hm... jaja da får jeg bare smøre meg med krem og tålmodighet da... takk for hjelpen =)
trollet¤ Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 jodda. finnes masse kjerringråd mot det.. http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/kjerringr_d/hemmorroider har spesielt hørt at honning skal hjelpe mot det. hadde ikke honning i huset da jg hadde det, så fikk ikke prøvd det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå