to søte små Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Må være litt originale og KOSELIGE (og gøye) ting for bruden!!
mamma >to gull Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Pakkelek - alle har med seg en pakke hver og så skal bruden gjette hvem pakke er fra, må være noe som forbinder pakken til denne personen.. Spørrelek - lag spørsmål om brudgommen som hun skal svare på, svarer hun feil må hun trekke en lapp hvor det står noe hun må gjøre, f.eks kysse en fremmed mann som går forbi på kinnet o.l, evt drikke.. 5 kamp Paintball
Birthen Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Danseskole Glassblåsing (Trylleglasset i Bergen. De er fantastisk hyggelige!) Keramikkverksted "Selvdigging": massasje, manikyr, fotpleie e.l. Og selvsagt gaver til bruden! Kanskje hun kan gjette hvem de er fra? Eller få spørsmål om den utkårede (som han også har svart på) og få en gave for hvert rette svar? Og mat! Noen som kjenner en kokk eller en som er god til å lage mat som kan fikse tapas til dere kommer hjem? Og så må han selvsagt varte opp bruden under måltidet...
Evab Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Vet ikke helt hvor du er fra, men hvis du er fra en by vil jeg anbefale å spille inn CD sammen. Vi gjorde dette i mitt utdrikningslag, og det var ustyrtelig morsomt. Jeg sang "Fanget av en stormvind" av Carola, og vennene mine koret. Det ble kanskje ikke så pent, og som han som lagde CD'en sa: "Carola er Carola og du er du".... Moro var det i alle fall, og jeg fikk med meg CD hjem!
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Jobber hun? Da ville jeg sørget for (spør en kollega av henne?) at hun fredag før arb.tid er over får en liten flaske champis og en ballong + et kort hvor du kan fortelle at ting nå er i gang. Hun skal etter jobb kjøre direkte til en eller annen masasjedame/mann hvor hun skal få masasje...Hun må jo være uthvilt til dagen etter;) Er også morsomt hvis du filmer brudgommen og samtidig stiller han en del enkle sp.mål og litt sp.mål om sex o.l selvfølgelig. Du setter på pause før hvert svar, og hører hva hun svarer. Er de så like som de tror?? Kjempe artig;) Fritidsaktiviteter er moro. Litt utfordringer har ingen vondt av. Det er viktig at alle får vært med sammen, så et sted hvor dere kan ha rapelering, pil og bue, trugeløp +++ Spenstig. Liker hun å drite seg ut? (ikke helt min stil, men...) da er det bare å sette henne til å instruere en aerobic-time på et senter, hehe...i en artig drakt;) Lykke til.
Tooblind Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Jeg var på et utdrikningslag en gang der bruden ble stæsjet opp av fotografer og tatt en bildeserie av. Hun ble kledd opp som Marilyn Monroe, og hun gikk kledd som henne resten av dagen. Bildene ble ihvertfall veldig stilige.. Eller som noen andre skriver her, spa. Massasje etc. Jeg vet om flere som var og flydde i enten fly eller helikopter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå