Gjest Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 har dere barn som elsker barbapapa? det har nemlig jeg.. men jeg finner bare 6 bøker å bestille på nett, selv om jeg er ganske overbevist om at det finnes flere fra jeg var barn iallefall! har de sluttet å gi dem ut eller hva? og noen som kan hjelpe meg med hvem jeg mangler i så fall? har funnet; barbapapa barbapapas reise barbapapas nye hus barbapapa redde dyra barbapapas skole barbapapa på arbeid så vei jeg det er ei som heter "barbapapas teater" som var da jeg var barn iallefall. går de ant å få tak i nye i så fall?
imsdal med julesmak Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Hei! Du kan jo f.eks. gå inn på www.amazon.co.uk og se om de har andre bøker på engelsk i samme serien, da får du ihvertfall en ide om hva som er utgitt )
Odine! Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Jeg har sett at det skal komme Barbapapas vinter Barbapapas vår (eller var det høst - alle årstidene kommer nok etterhvert) Barbapapa er meget populær her også! :-D
Vona Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Barbapapa er poppis her óg! ) I Barbapapabøkene våre står det at bl.a "Barbapapas teater" skal utgis i 2007, så jeg tror rett og slett den ikke er kommet ut ennå (i nytt opplag, altså). Vi har alle de andre, og venter også på den.
Vona Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Her er forørvig forlaget som gir ut Barbapapa-bøkene, og der står det ingenting om Barbapapas teater, så da spørs det om det ennå er en stund til akkurat denne utgis.. : http://www.schibstedforlagene.no/barnogung/05aar/articles/artid508369.html
Karomamma Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Snuppa her er også helt vill etter Barbapapa!! Det som er litt rart, er at i tidligere bøker står det at Bs Skole og Bs Teater skulle utgis i 2007. Inni Bs Skole, som kom i år, er plutselig Bs Teater borte fra listen... Hvem vet, kanskje den ikke kommer likevel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå