Septemberstjerna og Martine Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Noen som vet om reglene for fri ved tilvenning i barnehage også gjelder for tilvenning hos dagmamma? Jobben følger kommunal tariff.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 I kommunen får man tre dager fri med lønn til barnehagetilvenning. Går under velferdspermisjon.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 2. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2007 Ok. Men gjelder de samme reglene for tilvenning hos dagmamma? Skal ha snuppa hos dagmamma, men jeg (og sjefen min) vet ikke om jeg har rett til fri da...
Gjest Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 3 dager til dagmamma og.. det spiller ingen rolle det.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 2. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2007 Takk! Står det noe sted, så jeg kan vise sjefen?
Gjest Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 har du ikke noe tillitsvalgt på jobben? de bør jo ha greie på sånt.. er jo sjefen din som skal finne ut av dette egentlig da.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 2. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2007 Nei.. Jobber i en liten 1 avd. privat bhg. Sjefen skulle snakke med bhg.kontoret, men det var fortsatt ferie der. Skal ha tilvenning til uka, så jeg tenkte jeg skulle få litt fart i sakene..
Gjest Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 ok, men du har iallefall krav på fri med lønn 3 dager når du jobber i stat og kommune.. sikkert ellers og.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 2. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. august 2007 Ja, sjefen sa at vi gjør som de gjør i kommunen. Googlet Personalhåndboka-Velferdspermisjon for kommunen her, og fant det jeg lette etter! Takk for hjelpa!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå