--arkin-- Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 hvor mye koster de buksene som du snakker om i den tråden lenger ned.. har akkuratt samme problem til jenta mi skjønner du.. det er helt håpløst å finne bukser til henne takk for svar
Gjest Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 replay koster fra 900 til 1500 på zimba, samme med fornarina vil jeg tro de hadde en shorts der til 1100 (hakeslepp)
--arkin-- Skrevet 2. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2007 oj, ja det var dyrt.. er egentlig veldig fornøyd med benneton buksene.. men kanskje de har noe på salg da;o) håpe håpe.. vet du om de har noen nettbutikk??
Gjest Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 ja, det er SINNSYKT! De har nettbutikk ja, men ikke sånn som andre butikker, de har ikke bilder av varene men du kan få tilsendt på forespørsel.. Men bor ikke du i Oslo da?
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Takk Mami for at du svarte! :-) Jeg husker ikke helt, mener de siste jeg kjøpte kostet rundt 1200 - også var det halvpris. De har fortsatt masse igjen. Levis buksene som jeg kjøpte i Køben var ikke så dyre, men har ikke funnet de i Oslo. Levis kan vel sikkert bestilles fra Usa for en ok penge tenker jeg.
--arkin-- Skrevet 2. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2007 ok, ja jeg sjak til køben til onsdag så kanskje jeg får slå til der.. men da får jeg ta meg en tur til oslo og se om det er noe igjen på salg.. og mami, jeg bor en 40 unna oslo med tog;o) så er jo ikke så langt
Gjest Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Monochico i Lillestrøm har levis hvis du likevel skal til Oslo en gang..
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Takker også for tipset om Lillestrøm! :-)
--arkin-- Skrevet 3. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. august 2007 ok, får vel ta turen dit snart;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå