Gå til innhold

Jeg ble fridd til i helga!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

det var bare så uventa, trodde ikke han skulle gjøre det nå, trodde han bare kula`n liksom :o)

Men neida vi var alene på hyttetur uten junior, han skulle sove borte fra oss for første gang(han er 15 mnd,fikk helt tårer i øynene når vi dro fra han hos svigers) meen tilbake til storyen, vi satt altså ved bålet på kvelden, skikkelig fin bålplass ved vannet. satt der å kosa oss, plutselig går han ned på kne foran meg og sier - Jeg vil spørre deg om noe...

Jeg trodde han tulla! Vi pleier å tøyse med hverandre(ikke sånn da,men vi er litt barnslige:o)

Men neida han lurte på om jeg ville gifte meg med ham fordi han elsker meg så høyt og fordi jeg er den rette.

Jeg ble bare helt målløs!

Han drar fram en liten pakke og jeg pakker opp(enda i sjokk)

der ligger en det en nydelig gullring med 12 diamanter på!! woæææh!

Jeg er bare så glad for tiden ,det er helt uvirkelig! Vi skal gifte oss!

 

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk :o)

Skrevet

Så romantisk da! Gratulerer!

Skrevet

Oi så romantisk da. Gratulere så masse :o)

Skrevet

Gratulerer så mye =)

Skrevet

thank you ladies :o)

Skrevet

Grattis.

 

Hilsen Sura. ;)

Skrevet

Gratulerer så mye :-) Det hørtes veldig romantisk og fint ut :-)

 

Skrevet

Oiiii det var romantisk da!

Gratulerer så mye:)

Skrevet

Åhh, så koselig ;0))

 

Gratulerer ;)

Skrevet

åååh, *tårer i øynene*

heldig du er:))

gratulerer!!!!

Skrevet

Gratulerer med romantisk frieri:-))

Skrevet

Nååååh.. Gratulerer så mye :)

Jeg og vil bli fridd til!! :)

Skrevet

jippi og gratulerer :)))))

Skrevet

åhhh:D grattis:):) skulle ønske det var meg. jeg bare venter og venter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...