Mikaelle7 Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Ehhmm, skjønte meg ikke helt på denne tråden...
Heidi med to gutter + spire Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 ehhhh, hæææææ? Anonym, trine???? hmmmmm
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #14 Skrevet 2. august 2007 Victoria Beckham (og ja, jeg kjøpte norskkurs som ble installert i puppene sist jeg fikset på de, derfor kan jeg det...)
Shabby Cheap Chic Skrevet 2. august 2007 #17 Skrevet 2. august 2007 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa + B... hehe ingen skjønner den...
PopUp Skrevet 2. august 2007 #22 Skrevet 2. august 2007 Hehe ;o) Jeg passet ikke som anonym føler jeg! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå