Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Lurer dere på hvordan nurket kommer til å se ut? Hva han/hun arver etter deg og hva han/hun arver i fra pappaen? Jeg synes selv jeg er litt rar når det kommer til dette! Hadde aldri på forhånd trodd at jeg kom til å tenke på det:( Regner med at det er endel hormoner som spiller meg et puss? Uff! Jeg er litt sånn at jeg håper at nurket ikke arver spesielle trekk..osv...Det jeg egentlig vil si er vel at jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bry meg om sånne ting! Jeg kommer jo til å elske barnet over alt på jord uansett!Mange rare tanker når man går gravid....Er det bare jeg som er sånn? Eller har dere samme tanker?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Jeg har nok litt de samme tankene ja! Men det går ikke så mye på trekkene hos meg og far. Men min store skrekk er at ungen skal få rødt hår og fregner (no affence dere der ut eom har det). Siden jeg er lys og faren er mørkhåret så er nok sannsyneligheten stor for det.. Men som du sier, man vil jo elske sin unge mest i hele verden, uavhengig av hvordan han/hun ser ut. Men det er ihvertfall ikke bare du som tenker i slike baner =)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Godt å høre at jeg ikke er den eneste;) selv om vi ikke var i flertall inne på bim da;) Er det sånn at lyshåret og mørkhåret ofte får et barn med rødt hår? I det store og hele har det jo ingen betydning:) Jeg kjenner flere kjempe søte barn med rødt hår jeg;) Lykke til videre med resten av svangerskapet;)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Jeg har samme tanker som deg. Skikkelig nysgjerrig på hvordan han vil se ut, og kan få tanker som "Å nei, hva om han blir sånn!". Jeg kan ofte inni hodet mitt sette sammen slekts "svakhetene" til meg og sambo og se for meg hvordan barnet blir, og det er ikke mye pent.. For VELDIG mange på min mor side er lave og har store neser, store neser går også igjennom på min far side. Rødt hår/rød skjær går igjennom på både min mors side og min samboers side, og nesten alle i slekta til min samboer sliter med jojo-vekt (uten å sitte kun på ræva å spise godis) og briller. Pluss fregner hadde både jeg og sambo som små. Såh.. heh.. det blir jo ikke akkurat et "vakkert" resultat.. Men igjen, jeg kommer nok til å synes nurket mitt er vakkert som bare det uansett om han blir seende slik ut. Men igjen, så har ikke jeg og sambo så mange av de slekts svakhetene selv. Vi har begge små neser (men det trenger ikke bety noe, mamma og pappa har store, jeg og søstra mi fikk små), jeg har helt normal høyde for å være jente, og samboer er høy, ingen av oss sliter med vekt, samboer bruker derimot briller, og vi har begge rødskjær i håret. Men er mer "mørke brune" enn røde begge to. Men er vel bare en sånn "panikk" følelse man får, for man ønsker jo ikke at barnet skal bli mobbet f.eks, noe de ofte blir dersom de er født med litt uheldig utseende. Jeg ble mobbet selv p.g.a mitt utseende som barn så sikkert derfor jeg tenker slik nå. Men det vil jo ikke bety at jeg ikke kommer til å elske barnet mitt selvom han får alle svakheter som fins i slektene våre. For i mine øyne vil han nok være verdens vakreste guttunge selvom han hadde hatt nesa midt på panna
Gjest Ut på tur Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Til dere som er bekymret for at barnet deres skal få rødt hår og fregner så var det altså disse to faktorene som var utslagsgivende for at min mann så to ganger på meg og falt for meg ved første blikk Jeg har heller aldri blitt mobbet for disse tingene Tvert imot har jeg fått masse kompliment:) Og om det er en trøst så er rødt hår og fregner en utdøende "rase" så vi begynner å bli ganske unike vi som har sånne egenskaper
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Jeg (som skrev sist av de anonyme her, den lange stilen) ser ikke noe galt i det at barnet får rødt hår og fregner, men den hele og fulle pakka av alt det jeg beskrev blir litt "annerledes", Onkelen min har rødt hår og fregner, og jeg synes han er faktisk skikkelig kjekk, om jeg tørr å si det høyt Hadde han ikke vært onkelen min og vært noen år yngre (han er forholdsvis ung nå også han men.. etterpåklatt) så hadde jeg ikke nølt med å prøvd meg for å si det sånn. hehe ^^ Uff.. følte meg litt ekkel nå.. Så dersom barnet mitt skulle ende med å få rødt hår og fregner vil jeg absolutt ikke bli lei meg! Men jeg ønsker bare ikke den fulle og hele pakka av slektsfeilene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå