Gjest Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Er jo d-vitamin i mme, så bør jeg gi det i tillegg fordet?
Alvepike Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 jeg har ikke gjort det da...men burde vel kanskje gjøre det..
Eve Dallas Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Joda, det er nødvendig med tran selv om du gir barnet ditt mme. De skal ha tran fra de er 6mnd. gamle. Jeg gir datteren min tranen i kveldsmelken. Kan absolutt anbefale Kaptein Sabeltann sin familietran. Den smaker tuttifrutti.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Det spørs hvilken mme, vi ga Collett og den er tilsatt omega 3 så vi gav han ingen tran ved siden av før vi var over på fast føde. Begynnte foressten med møllers tran med sitronsmak og de blir jo vant til det vi venner dem til. Han blir helt propell han når tranflasken kommer:)
Gjest Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Gir NAN... har prøvd møllers med sitron, men blir fort bittelitt gris og da lukter det tran/sitron av munnen hennes og fingrene mine i flere timer etterpå... blir dårlig av lukta...he,he... vanskelig å vaske bort...
mammmamia ** Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Vi fikk beskjed om å gi halv dose... Brukte D-dråper da, takler ikke tranlukt og flekker på klær...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå