*Angelface* Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 ..bare større og større...Får matkick annen hver time..Og jeg blir IKKE mett!! Tenker som så, at det er melkeproduksjonen som trenger ekstra energi...!!
Gjest Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Sånn hadde jeg det også. Det gikk en del uker før det stabiliserte seg. Jeg hadde liksom følelsen at jeg ikke rakk å gjøre annet enn å gi pupp og så sørge for mat i egen mage. Men trøsten får være at det går seg til da
*Angelface* Skrevet 2. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2007 Hmm..håper det ordner seg da..Kjøleskapet er jo tomt konstant nå!!
Gjest MMJ Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 jeg har heller mistet matlysten jeg... tulla er 13 dager.... merkelig... må minne meg på å spise hele tiden.
Linchen Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Sånn har det vært her og. Og jeg har spist masse! 4 skiver til frokost, men veldig sulten straks etterpå. jeg tror vi trenger det, jeg. Så bare spis! Jeg hadde gått opp ca 13-14 kg under svangerskapet og har nå gått ned 14-15kg etter 5-6 uker. Så ingen fare å spise det kroppen krever!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå