Gå til innhold

Noen som IKKE vil anbefale izi sleep barnestol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

pga at den er tung og ikke har base?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det lurer vi også på, da vi har bestillt den....., men ikke hentet den enda. vet vi slipper å ta den om vi skulle ombestemme oss...

Skrevet

den veier faktisk 6 kg! det er dobbelt så mye som maxi cosi...

men bærer man dem så mye rundt omkring da..?

Skrevet

hadde i utgangspunktet tenkt på den stolen, men ble anbefalt av butikkfolkene å heller kjøpe acta graco.

izi sleep e steintung, og om du ikke ha tenkt å bære den så mye vil du ikke få bruk for sovestillinga uansett fordi du ikke kan kjøre med sovestillinga uansett

Skrevet

mm..tror nok ikke det blir izi sleep på oss nei..

Skrevet

jeg har kjøpt izi. den veier mere, men kommer ikke til å løfte den mye når unden blir litt stor.

jeg hadde graco til nr 1, men synes ikke denne er helt topp. vis vi skulle bruke basen ble hun sittende veldig rett.

jeg vurderte å kjøpe maxi denne gangen, men han i butikken sa at uten base var det en av de mest ustødige stolene. han viste meg og det gikk jo ann å vri stolen så si på hodet. jeg synes det er kjekt med base, men vil ikke være nødt til å bruke den. hva vis jeg sitter i andres bil?

Skrevet

Jeg har kjøpt izi sleep, ja den er tung, men den er veldig sikker og den lyser grønt om den er riktig innstallert.

Skrevet

mener å ha hørt at det kommer base til den i september??? og den kan faktisk klikkes på noen barnevogner. Vi har kjøpt denne,skal ikke bære rundt på den likevel har da vogna:) skulle tro den står bedre i bilen også, i forhold til de lette pga tyngden :):):)

Skrevet

Den er svintung, derfor har ikke vi kjøpt denne. Den er genial, men alt for tung til å bære rundt. Vi har Akta Graco autobaby, den er mye lettere.

Skrevet

venninna mi hadde sånn, og hun angret bittert. Syntes den ble for stor og tung rett og slett. Og enda verre ble det jo større dattera ble. Hun har byttet til maxi cosi. Dattera er bare 3mnd.

Selv har jeg acta graco logico s m base, og er kjempe fornøyd. ( Maxi cosi er nok litt lettere/mindre, men pga pris forskjell valgte vi acta.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...